Paula bezoekt Brasserie De Veldstraat

Paula, een van onze twee NOORD ambassadeurs, neemt haar nieuwe taak ter harte en is dezer dagen enorm vaak in onze wijk te spotten. Onlangs bracht ze een bezoek aan Brasserie De Veldstraat:
“Toen ik verkozen werd als NOORD ambassadeur heb ik enkele uitnodigingen gekregen van zaken hier in den 2060, waaronder ook Brasserie De Veldstraat. ‘De brasserie van de zwemdok’ zoals ze hier in de buurt genoemd word. Het valt me telkens op dat ik daar kom dat het er goed begint te draaien. Wij als buurtbewoners zijn daar blij om want hier in de buurt is nood aan zulke zaken waar je op je gemak een pintje of een glaasje wijn of zelfs een muntthee kan drinken. Er is een zeer gevarieerde kaart, zoals de klanten trouwens een afspiegeling van onze buurt. Naast ons zaten een paar Marokkaanse meisjes te kwebbelen met een glaasje muntthee. Wij daar en tegen kregen een lekker flesje Chardonnay wijn aangeboden door het huis met een lekkere schotel tapas erbovenop in ruil voor mijn cadeaubon. En zaak waar men zich welkom voelt. Na een bezoek aan ‘den Hammam’ waren we iets gaan drinken maar natuurlijk bleef het niet bij een flesje. We waren met vieren en hebben dan maar al een beetje Nieuwjaar gevierd en er dan ook nog een lekkers pasta blijven eten met nog een flesje wijn bovenop. Bij de koffie kregen we nog een bord sjoekes aangeboden wat huisgemaakt was door de vrouw des huizes. Het was nieuw op de kaart en wij waren een beetje proefkonijnen maar het viel in de smaak en ze waren heel lekker. En zo hebben we het jaar op een goeie manier afgesloten. Ik kan de brasserie aan iedereen aanbevelen en hoop dat ze nog lang blijft bestaan. Een pleisterplaats voor onze buurt!”