Kristin doet het in’t Noord!

Het online portaal NOORDlink viert in september z’n 3de verjaardag en geeft vanaf de eerste dag een objectieve berichtgeving over de wijk Antwerpen Noord (den 2060). Oprichtster en beheerster Kristin Lenaers zal met de verkiezingen in oktober 2012 op de districtsraad- en gemeenteraadslijst van de Open Vld Antwerpen staan.

Kristin Lenaers: “Via NOORDlink kan ik nieuws en evenementen uit de wijk melden, interviews met actieve wijkbewoners aanbieden maar ook de probleempunten in de wijk signaleren. Het gaat de goede kant op met de wijk Antwerpen Noord, dat kan je dagelijks lezen via NOORDlink, maar het kan stukken beter. En daar wil ik graag nog actiever aan meewerken, door zelf bestuursverantwoordelijkheid mee op te nemen en zelf aan de kar te trekken. Volgens mij kan ik dat het beste door actief te worden in de lokale politiek bij de Open VLD Antwerpen, om via een politiek mandaat NOORDlink naar een nieuw niveau te tillen. In tegenstelling tot velen geloof ik nog in de politiek en ben ik er van overtuigd dat ik via die weg de inwoners, handelaars en initiatiefnemers in de wijk Antwerpen Noord die aandacht kan schenken die ze verdienen en zo een mooie toekomst voor deze wijk kan verzekeren. Concreet wil ik dit doen door in de toekomst naar efficiëntere oplossingen voor de probleempunten in de wijk te zoeken, maar ook om initiatieven die aanslaan (zowel cultureel als economisch) in de wijk Antwerpen Noord een toekomst te geven. Mijn affiniteit met de Antwerpse liberalen is trouwens niet zo verwonderlijk. Ik ben opgegroeid in een handelaarsgezin en ik hecht veel waarde aan zelfontplooiing, wat toch een van de pijlers van het liberalisme is. Ik denk dan ook dat het precies die waarden van zelfontplooiing en zelfredzaamheid zijn die onze wijk nodig heeft om zich verder te ontwikkelen tot een aangename wijk om in te leven, zonder te discrimineren in welke zin dan ook. Uiteraard zal NOORDlink ook in de toekomst een objectief forum voor de wijkbewoners, handelaars en geïnteresseerden in de wijk Antwerpen Noord blijven.”

Om contact op te nemen met Kristin of om haar tijdens haar campagne te volgen surf je naar
kristinlenaers.wordpress.com